Kingdom Death

388 réponses, 109064 vues

Citation :<div>
Moi c'est la fée des fleurs qui me plait bien... Mais le coût de la came est tellement hors de prix pour certaines références qu'on dirait un hommage à FW/GW (je reconnais que Kingdom semble MIEUX mouler que FW ceci dit) ^^

Serviteur,

Morikun

</div>
Quand tu regarde, les gammes de figs de ce genre anglaises et américaines sont toute dans les mêmes prix.

Ca me dérange pas de mettre 25$ pour une jolie fig (bon un peu plus en ce moment que le dollars est bas :D) ), mais on est dans une gamme de prix très élevée!

20€ pour du 35/40mm piéton, ça reste cher... (presque le prix du 54mm)

Mais ça ne m'empêchera pas de peindre toutes la gammes! (oui c'est mon défi ultime de figuriniste ^^) (mais j'ai que 6 figurines sur la totalité...)

Pour le moulage, il y a pas photos! Il y a parfois des décalages sur les grosses pièces (j'ai peint une Wet Nurse et j'ai un Sunstalker infant qui attends la peinture), mais rien de trop grave, c'est plus simple à rattraper que sur les pièces FW que j'ai eu entre les mains...

Quelqu'un connait une règle de jeu médiévale-fantastique-gore pour recycler les figurines Kingdom death ?

Citation :<div>Quelqu'un connait une règle de jeu médiévale-fantastique-gore pour recycler les figurines Kingdom death ?
</div>
Helldorado?

New Resin Miniatures from Kingdom Death View this email in your browser [Image: kingdom_death_logo_header.jpg][Image: 0ff7d254-432e-4340-a4bb-d17b174bda28.jpg] Heavy Weapon May

We have 4 new resin releases this month. Each guaranteed to be carrying some fashion of heavy weaponry.

White Speaker - Sword Hunter

White Speakers warriors that know the story of the Prince of Swords. Seekers of ancient and rare weapons that can borrow the power of weapons' former wielders from blood remains on the weapons. Her
heavy weapon is a large claymore strapped to her back.

Fighter

The Fighter is 2nd result of the
Generic Heroes Project, a collaboration between Adam & Lokman, exploring some well established tropes in fantasy art. Her heavy weapon is the massive and stylized ogre shield. Although that cleaver axe, looks pretty heavy too!

Pinup - Weaponsmith

This is the 2nd time we've had a pinup version appear before the class version of a character. Her heavy weapon is a massive axe!

White Knight (heavy)

While the sword and shield are the most common arms of the White Knights, some are outfitted with larger weapons of the Forge Priest's armory. Like this long handled and heavy Steel Hammer.
April Encores! [Image: 962d5f6e-422c-48f3-a025-315321b62147.jpg] [Image: c70870ea-721a-4cea-b603-56d917700b0e.jpg] [Image: e7ee713b-0446-4b90-ab7f-2bc6651dc0b7.jpg] Kickstarter & Pre-orders We are waiting on some news from our printer before we post the next kickstarter update. In our next push, we will be asking everyone to verify their shipping address. Things are getting close and its extremely exciting.

We will be opening the door to public pre-orders once the fulfillment plan has been squared away. This will finally give all of the people that missed out, a chance to pick up the game and get it just behind all the backers that have been patiently waiting for its completion.

There is no set date for when pre-orders will open yet. Thank you. When will my order ship?

High volume sales may cause shipping delays. Generally we pack and ship orders daily, however during new releases we estimate shipping delays up to 2 weeks. We apologize, please be kind to Joe as he processes and packs your order. Here is his direct line joe@kingdomdeath.com. Thank you!

KD:M Pledge Manager Issues

Please write any of your pledge manager issues to: support@kingdomdeath.zendesk.com

Be as descriptive as possible and make sure to include your pledge receipt# that was given to you when you confirmed your pledge.

Backer Change of Address

Please visit backer.kingdomdeath.com to update your mailing address. If you are a bronze, silver or gold backer (from the black friday webstore promotion) contact joe@kingdomdeath.com for details on how to log in. Thank you!

Copyright © 2015 Adam Poots Games, LLC, All rights reserved.

unsubscribe from this list update subscription preferences

Les figs sont fantastiques et chacun a bien entendu son idée propre sur les thèmes abordés (Slaanesh Style, Guerrière maniant des armes qui pourraient leur casser net les poignets au premier moulinet, poumons hypertrophiés etc etc etc... ^^) mais moi ce qui me cassent vraiment les nouilles, c'est de voir que chaque référence est tirée à un très petit nombre d'exemplaires (en général épuisés dans les 2h qui suivent la mise en ligne) et qu'il faut ensuite patienter 2 siècles pour que les références reviennent de nouveau au catalogue...

Je ne comprends pas bien la finalité de la démarche là : ok, ça permet de voir un peu où sont les besoins et de gérer un peu mieux les stocks... Mais nul besoin d'attendre autant si ouat'mille clients retardataires vous sollicite (vous me détromperez mais il ne faut pas non plus 1 journée complète pour mouler 1 seule fig si ?).

Un tel comportement fini par lasser : perso, du temps où je grenouillais encore chez GW, j'avais voulu me prendre la Wet Nurse (oui oui, le monstre full-nibards dehors ^^) pour le jouer en temps que démon-majeur de Slaanesh (quand on voit les merdes visuels de GW pour le coup c'était le jour et la nuit) mais à chaque fois j'arrivais toujours après que la dernière fig ait été vendue TT A force j'en ai eu marre de cette façon de faire et j'ai laissé tomber. Juste avant que je ne revende mes Emperor's Children, j'aurais eu l'occasion d'en prendre une... Mais "bof, pu envie" et Kingdom Death a perdu un client.

Bon après je ne me lance pas dans le débat sur les prix parce qu'il y a là aussi de quoi rire (jaune)...

Serviteur,

Morikun

Ne sois pas aigri Morikun, bientôt tu auras ta boîte de jeu AvP ! Si si en vrai avec plein de pitous mais ne compte tout de suite pour les extras ;)
MOUAHAHAHAHAHA XD

Vite appelez les urgences, il refait une crise...

Le jour où tu remontes sur paris, on pourra jouer à AvP ?! [img]<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/default_flowers.gif[/img]

(Modification du message : 19-05-2015, 16:11 par mau arras.)

Je reviens à Paris les 27/28/29 mai prochain... Mais sans AVP ^^

Serviteur,

Morikun

Une mise à jour qui me donne des boutons tellement qu'on s'en fout et qui nous annonce rien pour le kickstarter :
Let's talk about Dakka Dakka View this email in your browser [Image: kingdom_death_logo_header.jpg] Maelstorm's Edge Legoburner, one of the owners at Dakka Dakka and a friend of mine, reached out to me about his kickstarter Maelstrom’s Edge. Dakka Dakkka is one of the largest and liveliest homes of miniature gaming in the world. Their members are always on the pulse of the hobby and there’s always spirited discussion of the latest in miniature gaming, including our own kickstarter campaign and releases. I’m grateful for their enormous part in keeping the hobby active.

I decided the best thing I can do is reach out to you guys with my own personal and honest take on their project as a miniatures enthusiast and hobbyist.

Maelstroms Edge to me, feels very “old school”. It’s artwork is more rooted in classic Sci-fi and the miniatures are designed for ease of assembly and their appearance as a unit. Looking at the project as a whole, made me realize there is something very interesting lurking under it’s hood.

The core of Maelstroms Edge is the reason I am writing this. It’s a core any tabletop miniature gamer knows very well. To me, it seems Spiral Arm Studio has set out to “master” this core. They are in a very unique position with the experience of running a community that has deliberated and explored this subject more then anyone else. One could easily argue, that they are the ideal choice, the best pit crew, to take apart something they love and rebuild it with a perspective that no one else can possibly have.

That is what interests me and that is why I am pledging my support to their project. Without spoilers, I want to feel and play what they have built and what I suspect will be tuned and mastered version of a very old school core that I do indeed love too!

Maelstrom's Edge Kickstarter Campaign
Thank you!
(Actual KD news soon!) [Image: 1aa6d7b9-968e-4f31-96ae-763da324d3d8.jpg] Copyright © 2015 Adam Poots Games, LLC, All rights reserved.

unsubscribe from this list update subscription preferences

Sujets apparemment similaires...
Sujet Auteur Réponses Affichages Dernier message
  [KS] Kingdom rush Xavierovitch 37 11,589 10-02-2021, 10:44
Dernier message: Xavierovitch
  Kingdom Death appolo 11 4,269 17-11-2019, 22:01
Dernier message: Le culte du D